donderdag 4 december 2008

Mijn favoriete dingen waren de "beeld- en geluidsspeeltjes". Ook met de library thing
zal ik zeker verder gaan.
23 dingen was voor mij een hele interessante ontdekkingstocht, hoewel niet alles onbekend was. Onze organisatie zie ik er nu nog niet mee werken,maar wel in de loop van de komende jaren. Zeker voor de jongere klanten die al gebruik maken van social networks etc.kan bibliotheek 2.0 een groot pluspunt zijn om klant blijven/worden van de bibliotheek.
23 dingen was voor mij een eye-opener. Ik heb het met veel plezier gedaan.

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep.
Ondanks vele drukke werkzaamheden die je aandacht ook vroegen, is het je gelukt om hier ook mee bezig te zijn. Je hebt daarbij regelmatig kort verslag gedaan van je bevindingen.
Daarmee heb je de basis gelegd om de ontwikkelingen op dit gebied te volgen en mee vorm te geven.